کادرفنی پرسپولیس بار دیگر خواستار حفظ آرامش در اردوی این تیم برای فینال جام حذفی مقابل استقلال تهران شد.

دربی ۱۰۰ پایتخت

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی چهارشنبه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که همچنان حاشیه‌هایی مربوط به نحوه برگزاری این بازی وجود دارد؛ به ویژه جنگ و فشار رسانه‌ای استقلالی‌ها برای داوری بازی.

بازیکنان و مدیران باشگاه استقلال خواهان حضور داور خارجی برای دربی ۱۰۱ پایتخت شده‌اند اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زیر بار این موضوع نرفتند تا انتخاب داور ایرانی برای این مسابقه در دستور کار قرار بگیرد.

کادر فنی پرسپولیس که قهرمانی لیگ برتر را با پیروزی‌های متوالی در سال ۱۴۰۲ کسب کرد، تمرکز ذهنی بازیکنانش را عامل مؤثر در این امر می‌داند.

از این رو یحیی گل محمدی از بازیکنان خود خواسته تا هیچ واکنشی به مصاحبه استقلالی‌ها نداشته باشند و تمرکز خود را برای برگزاری آخرین بازی فصل در فینال جام حذفی بگذارند.

گل محمدی به شاگردانش تاکید کرده است که موضوعاتی از این دست را به شخص او بسپارند تا در نشست‌های خبری واکنش مناسب را داشته باشد.

کد خبر 763788
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • طه IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    7 19
    گل محمدی خیالش راحته، افشاریان و داورا پشتشن
    • طوفان IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      13 2
      برو تو از فوتبال چه میدونی
    • داوری خوبه که به نفع استقلال سوت بزنه IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      11 3
      واقعا توی عمرم هوچیگر مثل استقلال ندیدم . یعنی همه‌جور جنگ روانی راه انداختین که داور جرات نداره به ضررتون سوت بزنه . به نظرم آرش برهانی رو بزارن داوری کنه یا اصلا جام حذفی رو بدن به استقلال . فقط انقدر نق نزنید و گریه نکنید :*)
  • ehsan IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    14 2
    تنها گل محمدی نی که میدونه کل اهل فوتبال میدونن که کیسه از کادرش بگیر تا بازیکن و حتی توپ جمع کناش میدونن تو زمین زورشون به پرسپولیس نمیرسه میخوان یه کاری بیرون زمین بکنن بازیکنای کیسه بیشتر عشق سلبریتی بودن و جلو دوربین بودن دارن تا فوتبال
    • محمدرضا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      8 17
      بابادیگه،چقدروتون زیاده.یخورده بشینیدبه گذشته ی پرازتبانی تیم حکومتیتون نگاه کنید
    • هوچیگری از کیسه IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      8 4
      آقای محمدرضا؛ تبانی ؟؟ همین دربی که گذشت، هند مشکوک گولسیانی که البته تقریبا تمام کارشناسان گفتن پنالتی نبود رو گفتید تبانی. ولی چرا درباره خطا روی مهدی عبدی که همه گفتن پنالتی بود و داور پنالتی اعلام نکرد چیزی نمیگین ؟؟ از بس هوچیگر هستید که معنی تبانی رو هم عوض کردید :)
  • Fashu Poshteh US ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    9 7
    ساپینتو و کیسه کش ها عوض اینکه وقت و انرژی شون رو الکی صرف کنند بیان یه کلاس یه هفته ای پیش آقا یحیی و بچه‌های تیم پرسپولیس کلاس کارشون کلی می‌ره بالاتر